مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-17اقتصادي

جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیراستاندارد محور آستارا - آقچای


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا از جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیراستاندارد در محور آستارا - آقچای در راستای اجرای دستورالعمل استاندار گیلان مبنی بر جمع آوری سرعت گیرهای غیرضروری خبر داد.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا از جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیراستاندارد در محور آستارا - آقچای در راستای اجرای دستورالعمل استاندار گیلان مبنی بر جمع آوری سرعت گیرهای غیرضروری خبر داد.

غلامرضا بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده اخیر در حوزه شهرستان مرزی بندر آستارا افزود: آماده سازی فونداسیون، آرماتوربندی و بتن ریزی فونداسیون دوربین های نظارتی و تصویری جنب بارانداز راه آهن و میدان عنبران واقع در محور آستارا - آقچای توسط پیمانکار مربوطه از مدیریت راه های استان گیلان، شن ریزی و تسطیح راه ورودی پایانه بار آستارا به منظور افزایش ایمنی راه کامیون های ترانزیتی و جمع آوری سرعت گیرهای غیر استاندارد در محور آستارا - آقچای در راستای اجرای دستورالعمل استاندار گیلان مبنی بر جمع آوری سرعت گیرهای غیرضرور از جمله فعالیت هایی است که انجام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، پاکسازی آبروها و بازگشایی آبروهای موجود در آکس جاده ها به منظور هدایت بهینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیراستاندارد محور آستارا - آقچای

جمع آوری بخشی از سرعت گیرهای غیراستاندارد محور آستارا - آقچای